Another Templates

22 December 2009

Awesome & Syukur





Awesome & Syukur


Akhirnya Aku & Ija disatukan pada 12hb 12 2009, majlis pernikahan berlangsung di surau berhampiran rumah ija, dinikahkan oleh kadi Shuib pada pukul 3.00 ptg, 13hb pula, acara bersanding di pihak perempuan dengan tema ala garden hutan hutan ilham dan permintaan dr isteri terchinta dan rekaan pakaian isteri dr Adaman kak Nor,Majlis menyambut menantu di sebelah pihak lelaki pada 23/1/10 nti...aku dan isteri mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang hadir,..dan mereka tidak hadir dan memberi ucapan, terima kasih kami ucapkan, tuhan saja dapat membalasnya.

gambar akan diupload dr semasa ke semasa:-

gambar oleh:kawan2 sephoto candid

gambar oleh: azim (450d)

gambar oleh: wan (450d)

gambar oleh: ayu (d60)

gambar oleh: debab (d80)

gambar oleh: nizar (450d)

dan persandingan kami di apit oleh tukang apit yang kacak & manis bergaya
: Nuzul & Zila

Hantaran semua di buat oleh akak ipar aku...
Pn Rozana yg comey...hehehe (F.O.C)
Please contact aku utk tempahan ye...
Akak ipar aku wedding planner

Pic edited by ak sendiri..

Location: Felda Gunung Besout 2+, Sungkai, Perak

No comments:

Post a Comment

koment anda akan kami balas secepat mungkin..