Another Templates

02 December 2009

Raya Haji + Open house + Cukur Jambul









salam....

raya haji tahun 2009 jatuh pada hari jumaat 27/11/09 td...semuanya berjalan lancar, ak x sempat nk g tolong org kmpung sembelih lembu coz ak tido bangun kul 10.00am..haha pe kejadahnye,org dh siap potong2 daging2 dh..adoy...melepas bagi tahun ni..

dan pada raya ke3 kami, abg aku telah buat kenduri cukur jambul + open house + kesyukuran di rumah  Felda Jaya.ramai yg dtg terutama kulaan2 (saudara2), org2 kampung,kawan2 berkumpul bagi memeriahkan suasana..dengan ckp kuat & yg rare dlm bahasa ibunda.BANJAR

dengan itu aku mememorikan kenangan ini dengan gamba2 aku...


sekian


1 comment:

  1. aku ske nengok anak aku,alif n sorang budak baju merah tu dok tunggu pakcik tebar roti canai..hehe

    ReplyDelete

koment anda akan kami balas secepat mungkin..