Another Templates

27 January 2010

Terima Kasih Semua



Terima Kasih Semua...

aku dgn isteri mengucapkan jutaan terima kasih la..kpd sesiapa saja yg dtg bertandang ke rumah aku or secara tidak lansung bagi memeriahkan suasana majlis persanding d rumah aku pada 23/01/10.....

betui2 x sangka begitu ramai org yg dtg ke majlis aku tuhari..meriah gila seh! penuh semua kerusi..orang dtg salih berganti gitu....makan free yg aku belanja...

dengan pujian yg diterima...lauk ayam masak merah sedap..laksa sedap...bubur jagung sedap....

kul 4pm..semua settle..tinggal sisa gn bekas je...SOLD OUT.... :-) thank again

Kepada kwn2 aku yg baru dn lama...thank kerana dtg ye..yg kasi hadiah2 tuh..thank gak..yg dtg bwk perut pun thank gak...kerana x membazirkn makanan2 yg dihidangkan tuh....

kepada kawan aku yg dtg dri PERLIS...I lep u lah! time hang aku trun perlis lak..

kepada kawan baru yg sengal yg kami kenai dlm facebook..miss NISA (paritbuntar) thank ye..xsabar tggu kenduri hang lak...

kepada geng2 STC satriatunersclub yg dtg berlumba2 di highway..tggu ler hadiah dri abg polis..hehehe aku syg korang ler...lebih 30org yg dtg..lau tulis nama pun lengguh tangan aku nk update....pe2 pun nti jom TAHAN DINDING bersama.!!!!

kepada kwn2 scene / ahli2 music semua..thank..(ketat n ahli pijat's) muse ada dtg tp menyorok2 makn kt dapur....hahahaha

kepada sesiapa saja yg aku x tulis dlm nie yg dtg...THANK YOU so MUCH!


No comments:

Post a Comment

koment anda akan kami balas secepat mungkin..