Another Templates

23 February 2010

Paberet Aku | Always....





on 20.02.10 lepas chenta masakan makanan paberet aku..LAKSA

dengan semangat aku pergi belikan bahan2 untuk membuat laksa nie kt mydin bertemankan
adik ipar aku tuhari...paberet punya hal...sanggup beb! haha

kalau dpt laksa nie..dri pagi sampai malam pun xpa..aku boleh tahan la makan laksa seharian..tanpa nasik..boleh ckp lau ada laksa..selamat tinggal nasik..haha

petang itu aku sempat mengajak kawan2 terdekat yg ddk dkt2 area umah aku utk sama2
makan laksa...terima kasaih kpd yg mai tuhari..:-)

ada masa & rezeki kami akan buat makan2 lagi,bolh ler jemput kwn2 mai utk sama2 kita
makan & bersyukur...lepas kawin nie dh malas nk lepak luar @ kedai2 utk chill..lepak kt rumah lagi selesa + kwn2 pun bleh mai gak..lepak kt umah kami terus

sekali skala bru lepak luar baru best...haha

to my chenta|wife..i love u !


kpd yg xsempat dijemput.. u will be soon

No comments:

Post a Comment

koment anda akan kami balas secepat mungkin..