Another Templates

28 February 2010

Shah Alam Malaysia Agriculture Park








Shah Alam Malaysia Agriculture Park

akhirnya kami sampai..agak bertahun gak bercadang nk p..tp setakat cakap jela..
dri zaman bercinta dlu..dh nk dpt ank 1 baru berkesempatan p...

xpe la..lambat2 pun akhir aku tunaikan janji nk bwk chenta pergi kn..:-)

1st masuk kena byr rm3.00...2 org rm6.00...murah2...
kalau nk nek bas tuh dlm tuh ronda2 free ja..disebabkan aku baru gaji..so pe barang nek free, x feel, bila xfeel x seronok, bila x seronok nk balik la..hahaha

so tanya chenta..boleh ke kayuh besikal ?? awak pregnant kn?....

(dh tanya mak kalau kuat boleh je) chenta jwp ....aku tersenyum :-)

chenta aku mesti ler kuat & cute...hehhee

so sewa besikal rm5.00, 2 org tentu ler rm10.00....so kami pusing2 la dlm tuh...kayuh yg mana larat..nek bukit kami usung jela besikal tuh...aku larat je cuma xnk kasi chenta penat....berjaga2..takut baby aku penat nti...hehe

candid sana candid sini..masuk lorong sana..keluar lorong nie..usha2 remaja2 muda romen2 kt dlm area tuh...hebat tul... kalau aku pegawai agama tentu kantoi terus mereka itu..huhu

pastu peluh dh kuar, kami pulangkan balik basikal tuh..pusing dlm kawasan nie xabih lagi..so nek jugaklah bas yg FREE tuh pusing abih 1 kawasan Shah Alam Malaysia Agriculture Park....

tempat wajib kena p adalah kt rumah empat musim.....kebetulan la..bulan ini musim salji...best !! badan berpeluh2 pastu masuk rumah emat musim tentulah AWESOME!

puas..kuar..pekena lunch then sampai rumah kul 3.00pm...zuhur terus gurengzzzzzzzzzzz
"gureng" dlm bahasa banjar ialah tidoq ye..

kul 6.00pm baru terjaga...


PENAT TP PENGALAMAN YG ANDA AKAN INGAT...memang rasa otak kosong je

No comments:

Post a Comment

koment anda akan kami balas secepat mungkin..