Another Templates

28 April 2010

Kelibat Si KECIL


semalam selepas magrib..kami telah d' site untuk g scan baby for the first time..
so tugas aku p g...tanya pakcik google untuk dptkan no tepon klink2 d sekitar taipan usj8...

so dh dpt no & soalan2 yg aku tujukan dijawap dengan jawapan yg kami inginkan..

"yes..kt klinik kami boleh scan baby..masih bukak untill pukul 10pm.." :-)

terus kami bersiap keluar rumah utk ke klinik lan & wong taipan usj8...memandangkan ini kali pertama kami nk tgok ank yg masih dlm kandugan mama dia..so aku terasa bersemangat skali,asaitet thp dewa...perasaan yg indah2 belaka, muka berseri...

ok..moment of the true, doc suruh Chenta baring dengan d tangannya ada alat scan..hati aku dup dap dup dap...sebaik dia letak kt perut Chenta, nampaklah kelibat baby yg sedang bergerak2...hati aku terus cm stop.!mata tepat memandang screen kecil itu,xde apa yg aku pikirkan selain menatap screen tu je...melihat kelibat baby yg sedang gerak2 kaki & tangannya...buat aku tersentap..Alhamdulillah

doc menerangkan setiap bentuk yg melepasi scan dia tuh...:-)
sesunggahnya kami berdua sgt2 bersyukur...

penerangan dr doc,ank kami sehat n membesar mengikut standart kehamilan..sekarang beratnya 346g

Oh...indahnya melihat kamu d dlm perut mama..papa LOVE u both syg....!

27/04/2010....akan papa gn mama ingat dan bila kamu besar nti papa akan cerita pengalaman kami ini..screen shoot yg d print doc sudah papa framekan utk kenangan..nti besar kamu boleh lihat nye...



No comments:

Post a Comment

koment anda akan kami balas secepat mungkin..