Another Templates

03 May 2010





Entry sebelum ini, aku ada job d slim river yg telah diselesaikan dengan jayanya..:-) Alhamdullilah


lokasi - slim river
tarikh - 30/4  &  1/5 2010
pakej perkahwinan - sri andam nor (tanjung malim)
warna tema - semua kala ada..hehehe
make up - mr. adie
fotografer - aku ler sapa lagi..hekhekhek...


Pasangan pengantin yg bernama Eddy & Jue..telah selamat di ijab kabulkan d masjid besar slim river pada pagi sabtu 10.30am....sekali lafaz.. :-)

Aku berpuas hati dengan hasil2 pic yg dpt diambil...tq kepada pengantin yg kasi kerjasama yg baik walaupun malu2 kucing ckit..hehehe biasa la..aku fhm tuh..

sekali pandang pengantin perempuan cm erra fazira disebabkan orgnya cantik (pramugari) n mackup supep dri mr. addie..:-)

sekali pandang pengantin lelaki cm adik anuar zain..x caya ? usha dlm flickr aku..masa pic2 outdoor..

SELAMAT PENGANTIN BARU YE...jue n eddy!




No comments:

Post a Comment

koment anda akan kami balas secepat mungkin..