Another Templates

31 May 2010

ini pulak entry pasai hari ahad..apa yg hangpa lakukan ahad td ???
ok kami ahad pagi pergi ke kuates kerajaan d jalan duta untuk cover shoot
pertunangan salah seorang kawan aku....
Alhamdullilah, semuanya berjalan lancar...gambar2 pun aku puas hati
dpt ambek moment2 manis tu...
moga depan dpt harungi zaman pertunangan nie..sebab time nie ler
benda kecik pun leh jadi besar (gaduh)..
pelik tp benar..kami sendiri merasainya dlu..hihi
ikat setahun, gadis idaman yg berasal dri sabah bha... :-)

more picure klik here


..............................................
cerita lain




selepas habis majlis pertunangan ini, lepas zohor aku bwk Chenta ke YOUTH'10@PWTC
untuk bersama2 anak2 muda kota yg sukakan hiburan seperti yg youth sediakan..
so memang la berjuta2 ank2 muda serbu pwtc nie..macam2 xtivity ada...
nie 1st time aku dtg ke youth nie..sja mahu merasai sendiri
pengalamannya + ada seorang kawan yg menjadi juri untuk batlle of the band....
so dh tentu ada kwn kt sna :-)
tempat dia punya la luas + besar..penat gak ler berjalan
sampai kaki pun rs lenguh...hehehe nasib Chenta ku bertahan...:-)
dan apabila kita pergi ke tempat2 yg ramai org tuh,
setiap kali mesti akan jumpa kwn2 lama punya lah..
2pm untill 6pm kami disana..
have a fun..!
byk gak aku dpt memorykan sepanjang berada d sana..
siap leh buat shoot potrait untuk Chenta d depan pwtc..
enjoy the picture ye..buh ckit2 ja..yg len simpan!
sep2.....







No comments:

Post a Comment

koment anda akan kami balas secepat mungkin..