Another Templates

10 May 2010

jumaat petang lepas ambil Chenta dri office kami singgah d sorella warehouse clearance..mahu membeli bantal, nanti senang family nk mai berkampung kt umah kami..yeah harga yg super murah! 

next.

kami ke the summit usj pula, nie khas untuk chenta shopping baju n suar pregnant dia ler..kt sana byk pilihan..berseri muka Chenta dpt shopping kot..huh



next.

sabtu minggu pertama Chentaku kerja..so lepas kerja kami ke kedai cermin mata utk buat cermin mata Chenta yg baru....maklumlah kami nie pasangan rabun jauh..









next.

sabtu ptg dpt panggilan dri piske
" wey, apa program mlm nie? jom p SK lepak kt kedai Gravy.Baby! ? kumy dh nk cuti minggu depan "
so aku pun mengesetkan OK..tp hang ambek aku kt rumah, coz aku malas nk drive....jadik katanya
selepas magrib mereka sampai,so kami pun pergi ke sana untuk makan malam kami...aku,Chenta,piske,kumy,atan & nizar.so kami order makanan special kt sna, pakapow nama dia..boleh tahan la sedap gak.....kedai nie ada live band main setiap hari mggu... SK=seri kembangan
pastu sebelum blik kami singgah ke uptown sk...hebat ada live band gak tp main lagu2 60an sahaja...nie uptown rmai org2 tua saja..memang rare gak ler aku tgok...dan makcik reramai menari poco poco..rasa cm nk joint ja tgok mereka poco2 tuh.....

next.







perut kenyang,tgok poco2 sudah, so kami d site nk g pusing2 kota kuala lumpur ..sebab dh lama x p pusing2 sna..dengan baik hati piske memandu dengan hemahnya ke kl..yela mesti kena hemah sebab ada penumpang pregnant kot..:-) hahaa
singgah d dataran merdeka,berriadah d tasik titiwangsa sampai puas then 1.00am kami pulang..



terima kasih piske n kumy kerana bawa kami bertiga aku gn Chenta/baby pusing2,lepak2 ye... :-) yeeeah!

p/s- sory gambar x clear, pakai henset je..hiihihihi 

No comments:

Post a Comment

koment anda akan kami balas secepat mungkin..