Another Templates

15 June 2010

Alhamdulillah..
kami selamat pergi & kembali ke usj.
edisi kembara pulang ke kampung (bagan serai)
untuk bersama2 saudara(kulaan) sebelah Chenta :-)

sabtu petang lepas zohor, kami bergerak pulang then singgah di
sungkai (besout) untuk mengambil bapak mertua & adik iparku.
kalau tidak adik ipar lelaki aku yg ambil, tp disebabkan perkara yg x
dapat dielakkan so terpaksa lah kami yg ambil...

 kebetulan kereta abang aku memang aku kt rumah..so terus tukar dengan dia lah.
kalau naik satria, mau lengguh kaki bapak mertua nti..haha
sempit kot ddk belakang lau satria..mau kemik2 muka karang..hehe :-)

sebelum singgah sungkai, kami singgah sat depan politeknik behrang untuk 
bertemu dengan aza (ank mak andam)..
sebab nk pas album pengantin job yg dia kasi..so ada lah sedikit wang
untuk dibawa ke kampung..lepas duit minyak+toll+jajan2...

dikampung, awal2 pagi lagi dh bangun + g mancing bersama2 sepupu2 kecil
d parit depan rumah sebelum pergi kenduri tuh..hehe memang layan...
teringat kembali zaman aku kecik2 dlu time balek kampung nie..hehe
AWESOME........ sgt!
letak je mesti dpt ikan puyu berjuta2 dlm parit tuh...


inilah sepupu 
kepada ain dgn suami semoga berbahagia ke anak cucu ye..
cepat2 dpt ank nti ank2 kita boleh memeriahkan lagi
suasana...

sebagai penutup edisi pulang ke kampung nie, aku buat Creative Lighting System disekitar kawasan sawah padi
untuk Maternity Portraits Isteriku pada usia baby 6bulan 3minggu..:-)
more picture ?? please klik here

4 comments:

  1. hoyeh...aku plak balik besout 8hb ari tu... weih, do something dgn blog satu lagi..aku tak lepas nak komen kat situ..

    ReplyDelete
  2. tau,,isnin aku blek gak isnin td..mak ada cita...
    ok kt blog 1 lgi tuh aku dh try tukar setting..kak hang cuba..patut la xde sapa2 komen pun..:-(

    ReplyDelete
  3. itu ler...cam rugi gak...penting tu part komen tuh... uih, 27 ni hang ada job eh? aku nk gi KL.... :( tp Atan ada....mungkin pergi balik hari....tengok la flight cemana..aku sorang je..nk cepat pegi dan cepat balik.ank sekolah..aku ada function...

    ReplyDelete
  4. kak hang cuba komen kt blog aku tuh..try tgok boleh x..??

    a;ah 27 ada job la...

    ReplyDelete

koment anda akan kami balas secepat mungkin..