Another Templates

28 June 2010


jumaat malam sabtu, aku buat modeling shoot
dekat area kawasan bandar sunway bersama teman2 photog..
have a awesome night & spotting model yg juga
memberi kerjasa yg gitu...(masih single lak tuh)
sapa2 yg mahu ngorat? meh pm aku ..kot2 boleh bantu....
talent : anne,tasya & fara

......................................... 

sabtu malam ahad pula, aku ada job di tanjung malim untuk shoot nikah
d kampung berop dan juga cover bersanding pada hari ahadnya pula..
segala majlis berjalan lancar & pengantin pun
memberi kerjasama dgn cemerlang, boleh aku settlekan
shoot dgn baik..
selamat pengantin baru kepada
Fatrika & Akmal  

 

4 comments:

  1. aku aim hat RM400 punya lense..utk snap gmbar brg aku...juga thn depan kumpul duit utk speedlight...

    ReplyDelete
  2. 50mm f1.8 tuh..?
    kt kl nie baru dpt dlm rm380

    ReplyDelete
  3. peh..itu main bokeh best kak,,
    set f2.8..meletop2 la

    ReplyDelete

koment anda akan kami balas secepat mungkin..