Another Templates

21 June 2010

ye betul..maggie sudah habis...'smart'



petang ini, itulah ayat update status aku d facebook..
ye memang benar,aku sudah SMART..hihihi
no more maggie kembang, sudah potong pendek!
selepas habis waktu kerja aku terus ke salon yg selalu
pergi tahun2 lepas untuk potong rambut 
ingatan mereka masih kuat,ayat yg keluar dr mulut mereka
semasa aku melangkah masuk..
" woo, lama x datang...wah rambut manyak kembang meh " 
tggu tahun depan lak aku datang lagi untuk potong..haha
balas aku, sebelum pulang... 


 ye betul..maggie sudah habis...

3 comments:

  1. aikk..kata nak buat cukur jambul sama2 baby...aper hall awal2 dh bercukur dulu...???
    tp wa sokong lu buang itu maggie la der...BERJUGUT!!!!

    ReplyDelete
  2. ala dik.. megi tu dah memang trademark ang, kan? ang kalau tak kembang, nampak macam brader2. kalau megi kembang tu, muka ang nampak cool! :P

    ReplyDelete
  3. kaklong- haha dh bosan..tetiba smlm rs nk potong...terus g salon..hahaha

    anim- hehhe terima kasih sebab suka rambut tuh..tahun depan simpan balik..!

    ReplyDelete

koment anda akan kami balas secepat mungkin..