Another Templates

15 July 2010

selepas lunch bersama Chenta td, ontheway balik rumah
aku singgah ke klinik kereta disebabkan ingin
menghidupkan kembali HON kereta yg telah lama terkorban
(dalam 4tahun gak la)

terbukak hati aku nk p repair..dh lama sangat terkubur...
dh lama sgt aku jd pemandu berhemah..biarpun mereka di luar sana
suka@kadang2 memandu terlalu hebat sampai buat org lain
bengang..
selama ini time kena kt aku aku hanya mengelak saja
tanpa HON....berhemah bukan??
hanya disebabkan hon xde je.. :-)

hari ini aku pasang yg paling kuat la..mak kepada HON..
ambek hang puas hatiku...
kepada pemandu2 yg hebat2, jaga2 anda..
jgn nk buat pasal dengan WFN aku
ada yg kena HON lama2 nti...hahaha

info:

Chenta dh lama bising2 suh aku pasang.baru hari ini terbukak
hati aku nk buat.. 4tahun lamanya..hahaha




No comments:

Post a Comment

koment anda akan kami balas secepat mungkin..