Another Templates

19 October 2010

On top of Hill

Peralatan yg digunakan :

Nikon D3000
1 unit flash nikon SB600
1 unit flash nissin 622i
2 unit tripod 

Here we go ...


 seperti yg dilihat dlm pic atas ini, kami telah menawan sebuah bukit yg
ada kt kampung kami..
meredah semak samun..
mau x berpeluh2...


mr. Quyum (diatas) memberi pose maut untuk 
anak2 dara diluar sana....:-)


mr. Memey (diatas) memberi pose maut untuk 
anak2 dara diluar sana....:-)

Masih ada bukit yg cun untuk dijadikan tempat photoshoot..
aku dh spot tempat lain yg awesome..mahu pergi nti..jom!

Next time aku perlukan model + juru makeup....
xde ler berkilat2 muka model nti...
sapa ler yg sudi jd juru makeup ek ???
please msj aku...hihiihihiihihi

ye, aku dh boroi...haha bru papa :-)

semua gambar hanya di edit letak watermark sahaja..
original kuar dri perut kamera aku...

gambar selebihnya boleh dilihat dlm flikr aku
di sebelah kanan blog ini..
tq

7 comments:

  1. caption pic ak ngan meme terbaik! hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha...pose maut kot..mesti terbaek..
    baik xde hal lah

    ReplyDelete
  3. teruknya muka aku weh.....
    salah model ni....
    fotografer terbaik(adik) terbaik...!

    ReplyDelete
  4. haha len kali kena bwk
    alat2 makeup la wey..bru hensem!!
    memey nti aku belanja hang lah..hahaha

    ReplyDelete

koment anda akan kami balas secepat mungkin..