Another Templates

10 May 2011

project STRANGer

wknd td, aku telah berkesempatan untuk membuat projek
shoot STRANger dekat kawsan bukit bintang & pavilion..

memang best, thank  kt omar & nick..

mencabar rupanya utk shot stranger nie..memerlukan ayat, moment, timing yg baik..
dengan cabaran kena reject lagi..wakaka
yg x tahan tuh.lelaki yg paling susah dapat nk shoot.pelik tp benar.

sambil2 menanti stranger yg nk dishoot, sempat lah selit2 candid
keadaan sekeliling yg aku rs bagus utk simpanan photo sendiri.

akan di repeat  kembali nti....STRANGer (part ii) !

sebahagian picture yg dpt pada outing nie.kepada sesiapa yg nak ikut next project nti..meh pm aku.





















enjoy.

1 comment:

  1. nanti bila nak outing area KL aku nak follow..aku pegi ngan komuter jerrrr...

    ReplyDelete

koment anda akan kami balas secepat mungkin..